Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

Brodění a upravy.

Máte na srdci něco vážnýho, co se týká offroadingu ?

Autor tématu
ZJ5.2
Diskuzní Guru
Příspěvky: 606
Registrován: Stř 28.09.2011, 17:19
Auto: Ford Bronco 1979 toho času bez motoru
Místo/Bydliště: Jičín
Stav: Offline

Brodění a upravy.

Příspěvek od ZJ5.2 » Ne 08.09.2013, 7:22

Hledal jsem tady náké informace o upravách auta na brodění,ale nic jsem nenašel,nebo to neumím.Tak se ptám,co všechno by se mělo na autě udělat před broděním?Nemyslím 30cm,ale třeba když jde voda po houpnu.Šnorchl je jasnej,asi vytáhnout odvětrání náprav,ale co dál???



Avatar uživatele

kupec18
Inventář fóra
Příspěvky: 2346
Registrován: Út 06.12.2011, 12:02
Auto: Suzuki Vitara V6 2.0 Superb 1.9TDI
Místo/Bydliště: BO!!!!, Brno
Věk: 31
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od kupec18 » Ne 08.09.2013, 7:53

ZJ5.2 » ned 08.09.2013, 7:22 napsal:Hledal jsem tady náké informace o upravách auta na brodění,ale nic jsem nenašel,nebo to neumím.Tak se ptám,co všechno by se mělo na autě udělat před broděním?Nemyslím 30cm,ale třeba když jde voda po houpnu.Šnorchl je jasnej,asi vytáhnout odvětrání náprav,ale co dál???

Asi bych vytahl i odvětravani převodovky rozvodovky atd :bom:



Avatar uživatele

MC_Tony
Závislý diskutér
Příspěvky: 153
Registrován: Čt 08.09.2011, 15:08
Auto: NISSAN PATROL GR 2.8TD
Místo/Bydliště: Vroutek
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od MC_Tony » Ne 08.09.2013, 9:32

Hlavně to bude chtít hodně montážní pěny :D
Nevim jak starym autem to budeš jezdit, ale radim kompletní kontrolu nádrže :wink:


Pajerko1 2.5TD botky 31x10.5/15 (bejvávalo)
Trol Y60 GR 2.8TD 33x12.5/16 T3 + pevnost, naviják, zahrada
Citroen Jumper speciální odtahový vůz (10kč/km) + naviják
Octavia combi 1.9 TDI 90kw(na to běžné žvíkání)
Project UKT 7411 Horal + naviják

Avatar uživatele

irnbru
Diskuzní Guru
Příspěvky: 566
Registrován: Po 05.09.2011, 20:51
Auto: mitsubishi l200- zatim lestenka, 2007
Místo/Bydliště: Topolcany
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od irnbru » Ne 08.09.2013, 9:44

teda nie ze by som sa chystal utopit auto, ale ako sa na to bude tvarit elektronika... mam 2008 a je tam toho pozehnane, je mi jasne ze svetla a podobne asi nebudu mat problem, ale co riadiace jednotka, mala by byt utesnena ale za konektor ruku do ohna nedam....co prienik do kabiny da sa tomu vobec nejak zabranit??


Mitsibishi L 200, 2007
www.alonia.sk

Avatar uživatele

Michal B.
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2711
Registrován: Pá 03.08.2012, 12:09
Auto: MITSUBISHI PAJERO
Místo/Bydliště: Tam,za tím lesem doprava
Věk: 34
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od Michal B. » Ne 08.09.2013, 10:14

Musíš si udělat plechový nebo duralový výplně a utěsnit je silikonem,bo tam skrz gumu nenateče ale nateče tam těma dírama co sou ve spodku dveří a pak se to skrz výplň vytlačí do auta.Ale to se dá udělat u starýho pajera,který už bylo jednou před branama šroťáku a né u nový l200 žeo :wink:


MITSUBISHI PAJERO KRÁL DAKARSKÉ POUŠTĚ

Avatar uživatele

irnbru
Diskuzní Guru
Příspěvky: 566
Registrován: Po 05.09.2011, 20:51
Auto: mitsubishi l200- zatim lestenka, 2007
Místo/Bydliště: Topolcany
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od irnbru » Ne 08.09.2013, 10:19

vidis tieto diery ma ani nenapadli pocital som okolo hriadele volantu, pedale a tak... kolem kabelu elektriky, ale dvere som pocital ze guma staci, tak ma napada ale ked to dolu utesnis tak potom voda co pretece cez okna sa dolu nahromadi a o chvilu to prehnije.... mylim sa? tak ma napada nemam ja tie diery az za tesniacou gumou dveri, takze sa tam voda nedostane?


Mitsibishi L 200, 2007
www.alonia.sk

Avatar uživatele

Michal B.
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2711
Registrován: Pá 03.08.2012, 12:09
Auto: MITSUBISHI PAJERO
Místo/Bydliště: Tam,za tím lesem doprava
Věk: 34
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od Michal B. » Ne 08.09.2013, 10:23

Zas těma samejma dírama pak vyteče.Ono když tou vodou jedeš,tak ti tam tak nenateče.Horší ale dyš tam zapadneš a stojíš,tak můžeš mít utěsněnýho co chveš a stejně maš vodu f autě :wink:


MITSUBISHI PAJERO KRÁL DAKARSKÉ POUŠTĚ

Avatar uživatele

irnbru
Diskuzní Guru
Příspěvky: 566
Registrován: Po 05.09.2011, 20:51
Auto: mitsubishi l200- zatim lestenka, 2007
Místo/Bydliště: Topolcany
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od irnbru » Ne 08.09.2013, 10:30

no to mi je jasne ze zahrabat sa tam je to posledne po com tuzim....najhorsi scenar voda v aute co na to palubovka , elektricky okinka a podobny serepeticky, stale mam nejak podvedome v hlave ze elektrika s vodou by sa mali drzat od seba...


Mitsibishi L 200, 2007
www.alonia.sk

Avatar uživatele

Michal B.
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2711
Registrován: Pá 03.08.2012, 12:09
Auto: MITSUBISHI PAJERO
Místo/Bydliště: Tam,za tím lesem doprava
Věk: 34
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od Michal B. » Ne 08.09.2013, 11:11

Já mám kličky na okna a bez centrálu,takže mi to neva.Proto sem psal že to de udělat u pajera,který je socka bez ničeho a né u novýho l200.Navíc,když vlítneš po kapotu do vody s rozpáleným motorem,tak ho prudce schladíš a může se mu něco stát.Je to prostě prasárna :!: Neřeknu někde na expedici,kde není vyhnutí,jinak bych to ale vůbec nedělal,páč je to furt auto a né ponorka........


MITSUBISHI PAJERO KRÁL DAKARSKÉ POUŠTĚ


shaman
Staroffrouďák
Příspěvky: 7756
Registrován: So 29.07.2006, 16:02
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od shaman » Ne 08.09.2013, 11:26

Kdyz to utesnis, tak Ti tam stejne nekudy natece, ale uz to nikdy nevytece - zplesnivi.
Myslim, ze je lepsi nechat natyct a pak zase pekne vytyct.

Navic to bude v kazdym hlubsim brodu plavat - a to hrozi v proudu prevraceni na boudu.
Kdyz mas vodu po koule, tak mas furt kontakt kolama se dnem a precejenom lze neco delat.
Kdyz plaves jak splavek, tak je bouda pravdepodobna.
A bejt "povalenej" v zime v rece je fatalni.

No ja uz se do hluboke vody docela bojim.
Ona se ta devastace (zejmena elektrickejch bazmeku) nemusi projevit hned.
Kontrolka dobijeni se nerozsviti za 3min, ale treba za 2 tydny.....
:ramena:



Avatar uživatele

irnbru
Diskuzní Guru
Příspěvky: 566
Registrován: Po 05.09.2011, 20:51
Auto: mitsubishi l200- zatim lestenka, 2007
Místo/Bydliště: Topolcany
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od irnbru » Ne 08.09.2013, 11:27

jasne, auto potrebujema na ine veci ale na vylety do juznych krajin sem tam kolo omocis a niekedy to je aj trochu hlbsie.....pokial nemusim ani do hlbokej mlaky nevlezem....len ked to tu uz niekto nacal tak ma to zaujalo...


Mitsibishi L 200, 2007
www.alonia.sk

Avatar uživatele

HaK
Staroffrouďák
Příspěvky: 4298
Registrován: Pá 14.01.2011, 9:21
Auto: defneder, discovery, range rover classic, gazelle
Místo/Bydliště: Prachatice / Budějice
Věk: 36
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od HaK » Ne 08.09.2013, 11:27

Nejduležitější timpadem je, aby v autě byl sudej počet děr, jednou nateče druhou vyteče. Když budeš mít lichej počet děr, bude se ti auto plnit vodou.


Hanys a Káča
tel: 775 173 983
http://www.oneland.cz

Avatar uživatele

irnbru
Diskuzní Guru
Příspěvky: 566
Registrován: Po 05.09.2011, 20:51
Auto: mitsubishi l200- zatim lestenka, 2007
Místo/Bydliště: Topolcany
Věk: 37
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od irnbru » Ne 08.09.2013, 11:33

takze z tejto debaty mi vychadza ze do vody nepolezem a snorchel bude iba ako imidzovka.... je nejaky rozdiel ci tam je normalne sanie alebo je tam cyklon v nasich podmienkach....pripadne klasicka kobra - ale ta odhadujem ma vplyv minimalny


Mitsibishi L 200, 2007
www.alonia.sk

Avatar uživatele

Michal B.
Věčnej rejpal
Příspěvky: 2711
Registrován: Pá 03.08.2012, 12:09
Auto: MITSUBISHI PAJERO
Místo/Bydliště: Tam,za tím lesem doprava
Věk: 34
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od Michal B. » Ne 08.09.2013, 11:43

Cyklon je na prašný prostředí a tady asi zbytečnej.S tou vodou bych to opravdu nepřeháněl a jak píše shaman,mě se taky altík vysral až za dýl :wink:


MITSUBISHI PAJERO KRÁL DAKARSKÉ POUŠTĚ

Avatar uživatele

arido
Diskuzní bůh, vládce guruů
Příspěvky: 855
Registrován: Stř 01.06.2011, 13:11
Auto: suzuki vitara 1.6 8v 60kw
Místo/Bydliště: Vysočina
Věk: 45
Stav: Offline

Re: Brodění a upravy.

Příspěvek od arido » Ne 08.09.2013, 11:49

pro altík je horší bahno a prach než voda


Suzuki Vitara 1,6 8v
Toyota rav4 2.0 VVTi

Odpovědět